1 juli 2012

Mitt tredje gästinlägg hos K-design

Nu har det varit stiltje i bloggen ett tag, 
detta beroende på att jag varit krasslig i nästan en vecka.

Jag saknade att orka pyssla under dom här dagarna men nu
har jag gjort ett bidrag till K-designs blogg, mitt tredje gästinlägg.

Här kommer en sneak peak
  Jag uppskattar om du tittar in hit och kanske lämnar en kommentar :)


Jag har ju varit med och gjort ett julkort i veckan fram till förra veckan,
då jag inte orkade för att jag var sjuk, men 24 veckor i svit blev det med julkort ändå.

I går kom ett brev från onkis med en liten krya-på-uppmuntran, 

jag är ju knappoman så det var en väldigt passande present.
Tack söta Veronica så kul att få trevlig post.

I morgon ska jag på en bloggrunda och se vad alla har hittat på.

Ha en trevlig söndag alla, kram

12 kommentarer:

  1. Nu har jag kikat in och tittat på ditt tredje inlägg. WOW, såå fint. Gillar dom virkade blommorna och fjärilen så mycket. Ha en bra dag. kram Nina

    SvaraRadera
  2. Men vilken jättefin LO!!!
    Underbara detaljer och älskar hur du satt årtalet längst nere i hörnan.
    Så finurligt du gjort med fjärilarna, skitfräckt =)
    Fy för att vara sjuk men så kul att då få lite rolig post =)
    Har själv åkt på en kraftig förkylning, blä så tråkigt. Får passa på att vila idag då det är jobb imorrn.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Va skönt att du mår bättre nu..

    Ska genast hoppa in till hos K-design och se vad du har hittatpå denna gången.
    Kul att du gillade knapparna :)
    Kramiz!!

    SvaraRadera
  4. Skönt att du mår bättre, kul med presenter och vad roligt att ge när man vet vad som blir uppskattat...
    Kortet är jättefint!

    SvaraRadera
  5. Har varit och Kikat och din Lo är ju sååå snygg.
    Tråkigt att du varit sjuk men härligt att du är bättre

    Kram

    SvaraRadera
  6. Har självklart kikat in & Waooooooooooo
    ~ Underbart vackert ~ som alltid :)
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  7. ÅHH har kikar in och kollat på din LO, HELT HELT UNDERBAR :)

    Så skönt att höra att du mår bättre :)

    Men oj vad mycket härliga knappar du fått!!

    HA DET GOTT OCH TA HAND OM DIG!!

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  8. Jag har varit in dit och kikat nu ;)
    En underbart fin LO, massor av vackra detaljer och söta blommor!

    SvaraRadera
  9. LO:n var superläcker! :)

    Rolig överraskning du fick. Skönt att du börjar känna dig bättre nu. :)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Hoppas du mår bättre och vi får se vad du har gjort för kul.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Har också en hög med knappar som ska skickas till dig. Får bla.

    Skönt att du är på bättringsväg :)

    SvaraRadera
  12. Dina dt-alster är verkligen jättefina allihop, har lämnat ett par rader efter mig :)
    Hoppas verkligen att du mår bra vid det här laget nu iaf, det är ju ett par dagar sedan du skrev här!?
    Vad härligt med lite trevlig post, det piggar ju alltid upp :)
    Kram Annelie

    SvaraRadera