7 juli 2012

Sista gästinlägget för K-design

Tänk vad fort tiden går, nu är det dags för mitt fjärde och sista gästinlägg för K-design.
Jag har gjort tre alster denna gång, två kort och en altrad chokladkaka.
 Titta gärna in till mitt inlägg i K-designs blogg för att se mina andra två alster.
Det har varit jätteroligt att prova på att gästa i K-designs blogg,
tack Kattiz för chansen att få pyssla hos dig.

Det här kortet anmäler jag samtidigt som bidrag i 

Tack för titten och ha det gott, kram.

8 kommentarer:

  1. Vilket läckert & tufft kort,
    gillade det gråa färgvalet till "pokerspelaren"
    Snyggt du har trätt bandet runt pappret.
    Kramiz!

    SvaraRadera
  2. Cooolt & snyggt ♥...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  3. WOOW såå läckert kort, jisses så snyggt du får ihop allt, såå supertufft, ME LIKE :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Meeen vilket tufft kort, helt makalöst!! Läckra charms och fina detaljer var man än tittar på kortet! Vad proffsigt färglagd stämpeln är!

    Varmt tack för inspirationen, den kom lägligt för jag har faktiskt beställt hem ett gäng av K-designs utsnygga ark och ett par Tickled Pink-stämplar =D

    Ha en skön söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Läckert men ändå tufft! Härliga detaljer!
    kram lene

    SvaraRadera
  6. Stilig kort med masse detaljer! Takk for at du deltar i Trykkpressa, og lykke til!

    SvaraRadera
  7. Så häftigt kort du skapat!!!
    Mycket häftiga dekorationer och fräck stämpel =)
    Kram!

    SvaraRadera