26 oktober 2012

En LO efter en skiss hos Scrapptorget

Jag fick en skiss från Scrapptorget att tolka.
Jag gjorde en LO, kika gärna in dit för att kolla på den
och dom andra fina tolkningarna av skissen, en liten titt kommer här

Jag gillar att inspireras av skisser, så det var kul att göra LO:n, 
även om jag fick hålla ner lite på mina dekorationer, en utmaning i sig för mig.

Här är den fina skissen vi utgick ifrån, kanske även du blir inspirerad
av den och gör en egen tolkning, lämna då en kommentar hos Scrapptorget.
http://scrapptorget.files.wordpress.com/2012/10/skiss_st_01.jpg
Jag önskar alla en trevlig helg, kram.

5 kommentarer:

  1. Oj va nyfiken jag blir.
    Måste in och kolla vad du gjort för något fint.
    För fägen tilltalar mig :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Läcker skiss
    Kilar dit och kollar

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt i härlig färg, har varit inne och beundrat, såå sött kisse och så himla snyggt med spetsbandet och sydda stygnen, du är en mästare på LO:n :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Sååå snyggt och härlig färg. Trevlig helg till dig också. Kram

    SvaraRadera
  5. Wow...Snygg Lo/Kram från mig i Höstsolen!

    SvaraRadera