2 augusti 2013

SWAPkort och bröllopskort i lila

Ett stående bröllopskort i vitt och lila, jag har bara använt blingpapper
även till det stansade, jag gillar lysten på dom pappren.
Små lila fjärilar har jag skurit av fimo stavar.


Insidan fick ett mönstrat papper och plats att skriva på stansade jag i albumblad.
Dom fina ringarna stansade Majsan ut till mig, jag fick en massa annat
fint av henne också som  ni får se senare när jag använt det:)
Tack för hjälpen snälla goa Majsan :)
På den lila stansade plattan satte jag brudparets namn stansat i vitt.


♥ Bröllopet är i morgon så jag önskar brudparet lycka till ♥



Sen har vi fått våra tredje SWAPbrev och gjort kort av det innehållet.
Som vanligt är det lika kul att göra ett kort av någon annans hopsatta kortkit, 
nu räcker ju innehållen till mer än ett kort :) så här blev mitt kort.
Bla var det ett rosa glasunderlägg med som bestod av tre tunna pappersskikt 
och dom skikten fick bli klänning och hjärtan i vimplarna.


Tack för titten och jag önskar er en trevlig helg

10 kommentarer:

  1. Vilka läckra kort, båda två! Gillar verkligen alla detaljerna på det lila kortet och brudparet var en snygg stämpel. Vimplarna med de rosa små hjärtana var jättesöta. kram

    SvaraRadera
  2. Ett otroligt vackert bröllopskort, fint motiv & som alltid fint dekorerat - nu ångrade jag mig igen med fjärilsdiesen, velar lite om jag vill ha den eller inte ;-) blev ju utläckert så där!
    Swapkortet är också jättefint i härliga färger!
    Ha en fin helg!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Waooo...Otroligt vackert/Soliga kramar Annmi

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kort du har gjort Lisa!!
    Bröllopskortet är verkligen vackert och romantiskt,
    gillar alla fjärilar i alla former och färger.
    Och ditt swapkort gillar jag verkligen hur du klätt på provdockan,smart!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Bröllopskortet är underbart. Så snyggt med hjärtat och sidenbandet. Snyggt med lila.
    Swapkortet är läckert. Tufft att klä provdockan. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
  6. Det här bröllopskortet är ju som en dröm i lila och vitt! Gillar det massor.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Riktigt snyggt Bröllopskortet är , du har gjort det så snyggt med allt.
    Och swapkortet är jättefint. Kram Titti

    SvaraRadera
  8. Vilka otroligt snygga kort!!! Bröllopskortet med bandet i hjärtat, och så var det i lila!!! Swapkortet blev läckert när du satte klänningen på provdockan! Kanonläckert!!!

    Kram // Kikki

    SvaraRadera
  9. Så läckert bröllopskort i lila kanon fint dekorerat. Det andra kortet var också himla fint.
    Kram Ulla

    SvaraRadera