3 juli 2014

Julkort och kondoleanskort

Det var julkortsutmaning på Fb i vår grupp i förra veckan.
Jag gjorde ett kort i en fin vikning som även är kul att göra.



 Baksidorna, man fick inte ha något rött med så tomten kom med efteråt.

Det är ju extra spännande med våra julkortsutmaningar tycker jag då alla
som är med också röstar fram vinnaren, den här gången blev det fyra stycken bidrag 
som slutade på samma högsta poäng och jag var en av dom, det var ju superskoj :)



Så var det dags för junis SWAPkort, den här gången 
såg kitet som kom i brevlådan ut så här.
 

Det blev ett rätt tomt kort för att vara mig men 
jag tycker det passar så för ändamålet av kort.

Ha det gott!
Kram Lisa


7 kommentarer:

  1. En av mina röster gick till ditt fina julkort, grattis till en delad 1:a plats.
    Någon gång ska jag prova den fina vikningen.
    Tycker ditt swapkort blev jättefint, passar perfekt till någon som har sorg och behöver en extra tanke.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Det var ett väldigt fint kondoleanskort, du har fått till den rätta "stämningen" på kortet om man kan uttrycka sig så. Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint julkort och en härlig vikning, har inte prövat på den ännu men får nog göra det någon gång. Så vackert kondoleanskortet blev.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Älskar ditt fina julkort, sååå fint med tagen man kan dra ut.

    SvaraRadera
  5. Åh,så vackra & Grattis till delad 1-a :)
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, vad fina kort. Gillar vikningen på julkortet.
    Kondoleanskortet blev stilrent och vackert.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Julkortet är bara sååå snyggt. Fin vikning.
    Ditt junikort är jättefint. Passar fint till ett kondolianskort. Kram

    SvaraRadera