17 december 2017

Två julkort och vinst

Nu är alla åtta delutmaningar i julkortsutmaningarna
i min grupp på Fb slut, det är fasligt kul med de här utmaningarna.
Kluriga och roliga teman och fullt med inspiration av alla som är med.

Sammanlagt var det 110 olika personer med och vi skapade
tillsammans 484 stycken julkort, det är så duktiga scrappare i gruppen.

Här kommer mina två sista alster.
Kortet i delutmaning åtta skulle till största delen vara rött och vitt
och ha något man äter vid jul och något man gör till jul.
Så julstrumpan är före jul och polkagrisar äter man :)



På den sjunde utmaningens kort skulle det bland annat  finnas med snö
och sedan fick man plocka lite dekorationer från en lista.
Här är mitt sjunde julkort.


Alla som var med samlade poäng under alla åtta delutmaningar,
man fick tillgodoräkna sig poängen från de sju bästa resultaten.
Man kunde vara med på valfritt antal delutmaningar.
.
Vi hade sju slutvinster som olika scrapbutiker hade skänkt,
fasligt snällt tycke jag, tack till butikerna,
jag hoppas att de tycker att det var värt det.
Jag hade turen att få vinna första pris med mina sammanlagda poäng,
jag är både stolt och jätteglad för att folk gillade mina kort och för en jättefin vinst.

Här är de generösa sponsorerna.

Nu är det bara en vecka kvar innan julen är här, mysigt :)
Jag längtar efter alla god mat och alla stunder med spel
tillsammans med familjen, vi är lite spelnördiga :)
Och så julklapparna så klart, jag blir aldrig för gammal för
att öppna mina paket och att se familjen öppna sina.


Ha en bra vecka och julstressa "lagom".


5 kommentarer:

  1. Jättefina kort båda två! Julstrumpan blev min favorit:) Men jag gillar verkligen båda!
    Kram och må så gott!!

    SvaraRadera
  2. Hej :)

    WOW så många som var med och vad en himla massa julkort det blev gjorda under utmaningarna.
    Det var verkligen inte illa det inte.

    Vilka helt underbara kort du har gjort.
    Du sätter ihop saker på dina kort så himla bra.

    STORT GRATTIS till vinsten :)

    Ha de gott och hoppas att du får en helt underbar jul.
    Kram kram Gurkiss

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis till vinsten! :) Så roligt med utmaningar. Jag var ofta med på sådana tidigare men numera hinner jag inte med det. Hoppas det blir bättre med den tiden och även lusten faktiskt.
    Jättefina alster du har skapat! Gillar dem massor.
    Jag önskar dig en riktigt fin juletid!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinsten! Så kul och rättvist!! Två fina julkort, gillar verkligen julstrumpekorten. Och bilden på andra kortet är ljuvlig!
    Önskar dig en riktigt God Jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Kul idé med juöstrumpan som kort. Det blir ju lite extra piffigt när korten inte bara är kantiga =) kram

    SvaraRadera