17 april 2018

Julkort och fläskpannkaka

Jag fick en så söt fågelstämpel i julklapp som jag måste prova,
så jag målade bilden i akvarell och gjorde årets första julkort.
Det fick bli ett ljust kort i rosa, grönt och blått.

Jag är med på två utmaningar med mitt kort:


Till insidan använde jag gamla papper som innehöll rosa.




Med kortet i mitt förra inlägg blev jag topp 3 hos Dream Valley, så roligt :)




I förra veckan åt vi en av mina favoriträtter,
fläskpannkaka med lingonsylt, keso och morötter, så gott :)
 

Jag önskar er alla en fin vecka.
Tack för snälla kommentarer, de värmer alltid ❤




6 kommentarer:

  1. Grattis till toppplaceringen med förra kortet och tack för kommentarer hos mig, de värmer i scraphjärtat =) Så fin stämpeln som du fått var och så smart att börja med julkorten redan nu, så hinner du få ihop ett gäng till årets slut =) kram

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS! Jättefina kort! Det med fåglarna är min absoluta favvo.

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket underbart julkort du gjort! Det var minsann inte illa att få en sådan fin stämpel av "jultomten":) Gillar också det härliga och präktiga blomsterarrangemanget i hörnet!
    Kram och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Oh how lovely! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    SvaraRadera
  5. Vilken supersöt stämpel! Och så fint blomsterhörn. Grattis till topplaceringen med det fina kortet.
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  6. Hej Lisa!
    Grattis till toppplaceringen:))Tokgillar ditt julkort med de supersöta fåglarna:)Vackra papper och blomsterarrangemanget blev sååå vackert:)))
    Här har det varit fullt upp med födelsedagar och vårstädning i trädgården:)

    Önskar dig en härlig Valborg!
    Kramizar Marie

    SvaraRadera