25 september 2019

Grattistag i turkos

Jag har gjort en tag i turkos, svart och silver,
jag tyckte den passade bra till Annelie som fyller år.
Bästa Moderatorn man kan ha i sin Fb grupp och
som nätvän att byta pysselkit med, en fasligt trevlig kvinna.
Ett stort GRATTIS Annelie från mig.

Jag gillar att scrappa i få färger, glitter blev det en del av på tagen,
mönsterpapper med glitterstjärnor, stickles och små paljetter.

Texten YOU ARE A SCRAPSTAR kände jag var rätt här.



Jag anmäler min tag som bidrag i följande utmaningar:





Ha en fortsatt fin vecka.

5 kommentarer:

  1. Så läcker tag i härlig färg och många fina detaljer! Underbara texter. Riktigt snygg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbart fin tag du gjort till din scrapvän! Sååå vacker!! Texten inuti cirkeln verkar ju vara "klockren" till henne:)
    Kram och må så gott!

    SvaraRadera
  3. This is a beautiful tag. I love the colours you have used which really enhance the pearls. Thanks for taking the time to enter our challenge at Creative Inspirations and good luck Jayne DT

    SvaraRadera
  4. Ojoj, dessa föll mig verkligen i smaken båda vad gäller färg och utseende. Så snygga! Lyckos Annelie =) kram

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Sååå himla snygg tag du har gjort :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    ps. Jag har/kommer byta blogg - https://gurkiss-scrappande.blogspot.com/ ds.

    SvaraRadera