18 september 2024

Alster från swapbrev.

Nu har mina alster från mitt kit, äntligen blivit färdiga.
Jag och Annelie gör stycken två lika kit, vi behåller ett själv och skickar det andra till varandra,
sedan, utan tidspress skapar vi några alster av sakerna.
Det är alltid lika kul att få ett kit av Annelie som att se vad hon skapar av mina kit.
Den här gången har vi skapat av ett kit från mig.

Titta in till Annelie och se allt fint hon skapat.
Länk här ANNELIE.


Först ett kort utan text (får bli en passande text sedan när det ska användas),
jag gillar att dekorationerna är i rosé.



Två kort, ett Grattis och ett GOD JUL.



Ett textlöst kort igen, jag får se vad det ska stå så småningom.
Ganska enkelt med få dekorationer för att vara mig.




En tag modell större och ett kort, tyvärr blev färgerna sådär på bilden.


TACK Annelie för att du ville scrappa av mitt kit 💖 



1 kommentar:

  1. Så många fina alster du har fått till 😍 Älskar den naturliga känslan i pappren på det första kortet och hjärtpappret på julkortet satt jag med många gånger och ville använda utan att få till det riktigt, passar ju perfekt där bakom tjejen.
    Kul att vi båda har använt den läckra trollsländan och fått så olika resultat.
    Tufft med gemet och kedjan på tagen och så läcker blomranka på det sista kortet.
    Stort tack själv!! Kram ❤️

    SvaraRadera