11 december 2012

Vinst, adventspaket, soppa och lufttorkad skinka.

I oktober hade Scrapbutiken en utmaning
jag lämnade ett bidrag i form av ett nallekort.
Jag vann!

Nu var det bara sex bidrag med, men jag är jätteglad ändå,
det var ju trots allt fem fina bidrag att "slå". 
Ett brev med fina papper, jag missade att fota ett som låg dubbelt,
band och dekorationer kom i lådan i går, TACK Scrapbutiken för vinsten.


Sen har det blivit några adventspaket från onkis sedan sist,
det är barnsligt skoj att öppna ett paket om dagen och jag får så bra och fina saker.

Kylan och snön fortsätter att besöka oss, brr...
Häromdagen gjorde jag en god soppa, på färska champinjoner,
hembuljong och knaperstekt bacon, jag tycker att soppa är extra gott i vinterkylan.
Dålig bild, men försent att göra något åt det nu då maten är slut :)

En smörgås med ost, tomater och lufttorkad skinka blev perfekt till.
Har ni inte testat den här skinkan, gör det, ett måste till helgens mackor.
Vi brukar köpa 300 grams förpackning, men jag hittade ingen bild.
 Jag har lånat bilden från nätet.

Glöm inte min lilla blogcandy, två dagar kvar bara.

Ha det gott, kram.

8 kommentarer:

  1. Just fabulous card Lisa^_^ Love love love it^_^
    Sweet image and gorgeous details^_^
    Yummy photos^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten med ditt fina kort med glittriga ballonger med!

    Charlotta / La Vikinga

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till vinsten!!!! Vad roligt för dig och ditt kort är ju så fint så jag förstår att du vann =)
    Åh, vad mycket fint du får varje dag =) du har verkligen julafton varje morgon,hihi.......spelar nog ingen roll vilken ålder man har, det är kul att öppna paket =) Själv ångrar jag att jag inte köpte Bodyshops kalender.......men jag tyckte att 800 kändes lite mycket just då....=(

    Mums ja, soppa är jättegott och så enkelt att göra själv!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  4. Va roligt att du vann,
    stort GRATTIS till vinsten.
    Kul att du gillar det som du får i dina små paket.
    jag är ingen soppmänniska,men smörgåsen ser jättegod ut :)
    Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Man får gratulera till vinsten alltid lika roligt när man vinner något. Mackan ser jättegod ut och jag älskar soppor den ser inte så dum ut heller.
    Väntar med spänning på din dragning.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Tack för din gulliga kommentar i min blogg!!

    Vilket sött kort, inte konstigt att du vann.
    Grattis till den fina vinsten!!

    Soppan ser mycket god ut, tack för inspirationen.

    Kram/ Elisabet

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten!!
    Så fint du får allt att synka, blommorna runt swirlen matchar nallens paket! :) Jättesött kort!

    Kram Kicki

    SvaraRadera