31 januari 2013

En vit och rosa LO på Sarah

En LO på liten Sarah.
Jag hittade en inspirerande skiss hos LillBlomman Skissar,
det är januaris skissutmaning.

Då jag blev klar i kväll hann jag inte fota i dagsljus, men det får gå ändå.
Med 11 minuter tillgodo länkade jag in, inte illa.
Här är Sarah 2 dagar gammal och ligger i sin "rullande BB-låda".
Sarahs pappa hade en rosa nalle med sig upp den dan.

Några närbilder
Jag gjorde ett litet hänge


 Jag sydde fast lite små pärlor i spetsen och 
satte rosa brads i brodyren.

 Tre små blommor av det prickiga pappret satte jag en rosa spetsblomma under,
sammanlagt blev det tre sådana blommor.

Skissen man skulle utgå ifrån.
Du får vrida och vända på skissen, ta bort och 
lägga till men det skall synas att du utgått från skissen. 




Tack för titten och lämnar du en kommentar blir jag extra glad.
Ha det gott, kram.

20 kommentarer:

  1. Åhhh så fantastiskt fint

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Jag tittar och tittar och är så imponerad av alla små och stora dekorationer,fina färger och dom söta korten på Sarah.
    Jättefin Lo som jag hoppas att du vinner med.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Åhhhhhh så fint. Lilla söta Sarah och allt fint du dekorerat med. Håller tummarna att du vinner. Kram

    SvaraRadera
  4. En underbart fin LO med massor av fina detaljer och söta blommor.
    Hoppas du får en fin helg med sol och finväder.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhb vilken fin LO mammsen :)
    Älskar att den är luftig men ändå har så många fina detaljer.
    Och syster är lika söt då som nu! :)
    Puss!

    SvaraRadera
  6. Underbar och vilka snygga detaljer!!!

    SvaraRadera
  7. Jäklars vad snygg denna var, full pott får du från mig!!!
    Vilken liten goding som ligger i BB-lådan.....så liten och söt =)
    Vilket snyggt eget hänge du gjort, det var längesedan jag gjorde, tack för tipset!
    Superfina blommor, så fint att sy in pärlor på spetsen.......jag här har du verkligen fått med många snygga detaljer...............och dessutom hunnit med att blogga det med marginal,haha!
    Lycka till!!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  8. Oh Lisa what a stunning layout:) Sweet photos and fabulous embellishments:)
    Have a Wonderful weekend:)
    Big hug,
    Sonia

    SvaraRadera
  9. Vad fint! Bebis Lo är ju helt underbart..undrar när jag får tid till att scrappa det!?
    Perfekt följd skiss! Hoppas du vinner med den oerhört söta Lo:n.
    Kram!!

    SvaraRadera
  10. Underbar tolkning av skissen !!

    SvaraRadera
  11. Underbart vacker LO! Blommorna är ljuvliga! :)Håller tummarna att din fina LO vinner!! :)
    Väskan i förra inlägget var så läcker och häftig!
    Trevlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Waooooooooooo...Den är ljuvlig/Kram

    SvaraRadera
  13. Så fint du fick till det. Så vackert till en liten bebis.
    Kram

    SvaraRadera
  14. ÅHH WOOW du är ju helt otrolig på att få till alla LO såå himla vackra.
    Jag sitter här och njuter av alla underbara detlajer, hur får du med allt?
    Hänget är ju bara såå vackert som du har gjort, och jisses så fint med pärlorna som du sytt på spetsen, WOOW.
    Vilken jobb du lägger ner, men det blir ju bara såååå vackert,
    du är en LO mästare måste jag säga, ÄLSKAR ALLA DETALJER ATT TITTA PÅ :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  15. Helt underbart, vad fint du har fått till det med alla blommor. Du får ha en bra dag och vecka. Kram Nina

    SvaraRadera
  16. Jättefin LO, vilken bra tolkning av skissen! :)

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  17. Så väldigt fint gjort! Det syns verkligen att du har utgått från skissen, bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Så himla fint ! Detaljerna är helt underbara. :)

    SvaraRadera
  19. WOW vilken helt underbart vacker LO. Mycket välarbetad och helt underbar :)

    Ha de gott.
    Kramn Gurkiss

    SvaraRadera