20 september 2013

Ett rosa kort med hÄngel och hänge

Jag har gjort ett kort i övervägande rosa.
Första kortet med min embossing folder med fjärilar,
det blev jättebra så den kommer att användas emellanåt.
Den lilla insektshÄngeln är söt tycker jag,
även om jag tog bort antennerna denna gången.


Det blev ett avtagbart hänge även på detta kort,
jag tycker dom är dekorativa och sätter lite personlighet på alstren.

Jag anmäler mitt kort som bidrag i utmaningarna:

 
Nordsalten Hobbyklubb - Bling it on!
Stickles på vingarna, blingbrads, halvpärlor
och mitt hänge är mitt bling på kortet :)

Önskar er en trevlig och fin hösthelg

11 kommentarer:

  1. Jättefint kort. Snyggt med det rosa och svarta. Gillar dina blommor på kanten. Hänget blir som pricken över det hela. Kanon. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt kort i rosa och så med sin söta stämpeln,
    Det blir bra med lilla låset, då kan det användas till mera.
    Ha en skön fredag , kramar från Titti

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort med många fina fjärilar.
    Gillar det fina hänget och rosa & svart tillsammans är läckert.
    Kram & ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Otroligt vackert kort...
    Ha en fin Fredag/Kram Annmi

    SvaraRadera
  5. Snyggt kort och det blev läckert med embossingen. Förstår att du vill använda den mer =) kram

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt kort och läckert med alla blommmor!
    Det där var en superfin fjärilsembossing du gjort så den förstår jag att du kommer använda flitigt =)
    kramis

    SvaraRadera
  7. Riktigt superfint och embossingen med fjärilarna är ju bara såååå fin

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  8. Jättefint kort och jag älskar änglar de säger så mycket. Snyggt med de embossade fjärilarna. Lycka till i utmaningen.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  9. Väldigt fint gjort. Jag gillar verkligen färgskalan. Rosa är så fint, speciellt i kombination med svart.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Kjempefint kort... og helt enig... veldig herlig med avtagbare.. tenk den kan jo motakeren bruke til noe annet også hvis de ønsker..

    Tusen takk for at du deltar hos oss i Nordsalten Hobbyklubb denne runden...

    Klem LindaSS

    SvaraRadera
  11. Super snyggt och läckert kort och så är det ju roooosa också :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera