24 mars 2014

Ett tackkort med rosa bandet

Min mammas väninna ska i morgon åka på sin sista strålning och
hon ville ha ett kort att lämna till den underbara personalen på sjukhuset.
Så med lite ont om tid fick jag till ett vintagekort och
jag satte fast en bit rosa band med en säkerhetsnål,
den symboliken förstår ju alla :( 
En gammal antik spets passade bra till.
Dåligt foto, jag fick skynda mig att knäppa innan kortet hämtades.



Enkel insida, jag valde att embossa i vitt slätt papper
det ger henne gott om plats att skriva på.


Ha en bra vecka :)


9 kommentarer:

  1. Vad fint kort!
    Gillar du vintage så kanske du vill vara med i min blogcandy =)

    SvaraRadera
  2. Ååååå...Så vackert!

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort du gjort! Riktigt härlig vintagebild och snygg embossing med fjärilen. kram

    SvaraRadera
  4. Kortet är så fint med mycket detaljer på , de kommer bli så glada när de får detta kort.
    Kramar från Titti

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert kort personalen kommer att få,
    och snyggt med det rosa bandet.
    Vilken läcker insida!
    Ett kort du ska vara nöjd med.
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Så trevligt att visa sin uppskattning på detta vis, snyggt till tusen.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  7. Jättefint kort du fick till!
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Super fint och extra för de rosa bandet också :)

    SvaraRadera
  9. Otroligt fint och vad fyndigt att göra ett eget Rosa Band! De embossade insidorna är supersnygga!

    Kram!

    SvaraRadera