14 september 2014

Två månaders SWAP, tre kort och en tag

Det är fasligt vad jag ligger efter med bloggandet.
Här kommer SWAPkort från juli och augustis SWAPbrev.

Av julibrevet blev det ett stort och ett litet kort.
Det gäller att ta till vara och snåla på sakerna i breven, 
den runda rivna blomman är rester av kakpappret och det
jag klippte bort under motivet på det prickiga pappret.
Tom det bortklippta av motivet fick bli ett lager, en stolsrygg :)


 Jag behövde ett mindre kort att sätta på ett paket.
Det fanns saker kvar i julibrevet, det är bara
motivet och textstämpeln som jag tagit från mig själv.
 Härliga färger på pappren.





Augustibrevet inspirerade till ett kort och en tag.
Ett rätt tomt kort för att vara mig, en vacker stansad blomkvist
som jag satte halvpärlor på och lite chalk. Grattis har jag lagt till själv.

Det är roligt att göra tags modell större och dom är användbara.
Ett av pappren i SWAPbrevet  passade perfekt till en tag,
jag satte glossy på hjärtat, minitagen och vingarna.


Det är alltid lika inspirerande och roligt att få hem dom här SWAPbreven, 
att skapa något alster av ett kortkit som någon annan har satt ihop :)

Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. Verkligen fina kort och tags , ha en skön söndag ,kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Gillar dina fina kort & tags, du får alltid till så fina kort av kitten.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det blev flera fina kort och tags, gillar särskilt kortet med blomsterkvasten på. Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort och tags, med snygga dekorationer. Gillade det nedersta kortet
    lite extra, men allt var fint.
    Kram och ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera
  5. Så jättefina kort och tags! Även om du skriver ett rätt tomt kort, så har du fått till en känsla av himla detaljrikt kort, blomkvisten är superfin! :)

    SvaraRadera
  6. Å så mycket fint! Du gör så många saker hela tiden, och det finns alltid nåt nytt fint att vila ögonen på när man besöker dig. Tack för all inspiration!

    SvaraRadera
  7. Oj så många fina kort du gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  8. Riktigt fina ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera