14 mars 2020

Två grattiskort

 Ett grattiskort i sköna färger.




Insidan, på bakverken har jag satt glossy och crackle accents.





Nya klippark med söta djur, bland annat dessa missar :)



Jag lyssnar ofta på musik via YouTube, då jag gillar att se
när folk sjunger, just nu är det bland annat Mange Hellberg,
Miriam Bryant och Josh Turner som står för musiken.
Alla tre har flera bra låtar, en favoritlåt av var och en länkas nedan.

MANGE HELLBERG
MIRIAM BRYANT
JOSH TURNER


Jag önskar dig en fin helg.

8 kommentarer:

  1. Åhhhh, vilka fina kort båda två!! Fastnade lite extra för det översta:) Jättefina motiv och supervackra dekorationer:)
    Kram och ha en bra vecka!!

    SvaraRadera
  2. Fina kort båda två och så läckert ned swirlarna ihop med fjärilen. Söta katter och läcker grattistag. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort. Så härliga färger, fin tekanna och så läckert med pärlswirlen på fjärilen. Söta kissar och fin grattistag. Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera
  4. Åhhh, vilka underbara kort! Så fint dekorerade och i fina färger! Jag önskar dig en riktigt fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej :)

    Super fina grattis kort du har gjort.
    Alla bilder du har använt på korten är helt underbara :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  6. Jättefint kort med fina detaljer.

    SvaraRadera
  7. Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av sommaren:)
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Hej :)

    Vilka underbara kort du har gjort :)
    Vilken super fin bild på katterna :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera