21 oktober 2022

Alster från ett SWAPbrev.

 Det var inte igår som jag gjorde ett inlägg här i bloggen.

Jag har ju haft turen att få byta SWAPbrev med Annelie under några år,

vi gör två lika kit, behåller ett och skickar det andra till varandra,

endast Cardstock till stommar och "mattor" lägger vi till själva.

Det bästa är att vi inte har någon tidspress,

utan vi lägger ut när båda är klara helt enkelt.

Av Annelies senaste fantastiska kit blev det fyra stycken kort

och en stor tag, sedan fick jag mycket fint kvar till senare. 

Annelies fina alster och hur de fantastiska  kiten såg ut hittar du i hennes blogg.

 

En tag modell större.

 

 

  Ett kort med söta missar och ett snyggt blomband. 

 
 
 
Ett romantiskt Shaker card.



Ett kort i tagmodell, jag gillar pappret, så snyggt.





Ett kort med ett vindruvshjärta i Chipboard, som jag målade med ProMARKER.



TACK Annelie ❤️ för det härliga kitet,
det är alltid som julafton att öppna dina brev.
Att byta SWAPbrev är väldigt roligt och
ett inspirerande sätt att scrappa på tycker jag.

 


❤️ Tack för titten!



3 kommentarer:

  1. Så många fina kort du har fått till, verkligen jättekul att se! Som alltid är du helt fenomenal på att utnyttja dina papper, de räcker ju till hur mycket som helst. Själv kommer jag alltid på det när det är skuret och försent 😅
    Jag gillar hur du har strösslat växterna med 3d-bollarna, det måste jag komma ihåg, det ger en fin effekt.
    Snygg lösning av "snörningen" på tagen och bilden med katterna visste jag väl att den skulle passa dig 😻
    Superfint med motivet i shakern, det passade verkligen perfekt med paljetterna.
    Snyggt jobb med all spets och band på tagen och vindruvshjärtat blev ju verkligen superfint.
    Tusen tack för att du ville göra allt detta av mitt brev, så kul sätt att pyssla "tillsammans" på.
    Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Så många fina kort! Och småungar olika stilar. Roligt att du är ”tillbaka”, du ger så mycket inspiration:) Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Åh, så mycket fint du skapat! Välkommen tillbaka:)
    Kram och ha det så fint!

    SvaraRadera