05 juli 2024

Ett blomkort i blått.

Jag har använt samma papper till kortstomme, blommor och blad,
ett vitt papper som går lite åt ljusgrått. Allt är färgat med
Distress Ink -weathered wood, jag färgade även brodyrtråden.
Blommorna jag gjorde är Classic Rose, Heartfelt.



Jag är med på följande utmaningar med mitt kort.

Love To Scrap Challenge Blog- #168 Anything Goes
Creative Inspirations Challenge Blog - Anything Goes
Scrappe Lyst - Alt er lov
A Perfect Time To Craft Open Challenge Blog - #7-2024
Triple B Challenge Blog - July 2024
Beautiful Blossoms Challenge - Anything Florals Goes



Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Wonderful monochromatic design, and lovely dimension. Thanks for sharing with us at The Beautiful Blossoms Challenge. We hope you'll play again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    SvaraRadera
  2. Så snyggt kort!! Och så fina blommor! Många fina kort du gjort sen sist jag tittade in här!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket läckert kort! Häftigt när allt går i samma nyans. kram

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart kort! Gillar de dova färgerna😊
    Kram och ha det så bra!
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Vakkert kort i nydelige farger. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvaraRadera