7 april 2012

Ett bebiskort i blått

Jag har gjort ett bebiskort, Baby Boy, i blått och ljusbeige.
Kortet anmäler jag som bidrag i Scraplagrets cypercrop

Jag har valt lodrät rad nr:2 
3 mönstrade papper
Band
knappar
tag

Jag  har använt tre olika papper till mina cirklar,
ett blått band, fyra stycken knappar och
en minitag med en charm - med små fötter - på.

Baby Boy är i vit Rub-ons och syns/skiftar lite svagt bara.
Små pärlhattar runt bilden som jag sydde små pärlor i
och sen blev det långa stygn mellan de yttre två cirklarna.


Önskar alla en fortsatt 
Glad Påsk!



12 kommentarer:

  1. Waooo så vackert ♥...
    /Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Men Lisa så snyggt! Bland det finaste jag sett på länge! Får man rösta på den där cropen? Sonen blev glad över att du gillade hans kort förresten :-)
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. wow wow wow!!
    Så kanonsnyggt!!!!
    Helt ljuvligt kort med alla små detaljer!!
    Tack för ditt tävlingsbidrag hos Scraplagret!

    SvaraRadera
  4. Mycke fint kort!
    Lycka till i tävlingen.
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  5. åå så fint ditt kort blev. Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Detta kortet gillade jag mycket,
    va snyggt det va med dom olika cirklarna,
    och stygnen,härlig skapar fantasi du har..
    Lycka till i utmaningen med ditt vackra kort.
    Kramiz!

    SvaraRadera
  7. Vilket super fint kort du gjort :)

    Hoppas att du har en underbar påsk...

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  8. Åh, så fint med alla cirklarna. Motivet är supergulligt. Lycka Till och ha en bra fortsättning på helgen. Kram Lena

    SvaraRadera
  9. fantastiskt fint.. wow.. gillar verkligen cirklarna :D

    SvaraRadera
  10. Vilket gulligt kort! Tycker det är så fint med traden och det sydda på dina kort! Kram på dig!

    SvaraRadera
  11. Underbart kort:) Gillar cirklarna.
    kramisar

    SvaraRadera